Number of the records: 1  

Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Author infoErika Vargová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Vargová Erika
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2016. - 57 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number893028
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.