Number of the records: 1  

Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing

  1. Title Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing
    Parallel titleDynamic trend in organizations - green marketing
    Author infoPatrik Richnák
    Author Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source documentNové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : 5. ročník vedecko-odborného seminára: 28. októbra 2015, Nitra, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre. S. 84-90 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016 ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár / Světlík Jaroslav ; Fandelová Eva. ISBN 978-80-558-0985-4
    NoteVEGA 1/0305/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ochrana prostredia životného
    AnnotationZelený marketing, vďaka ktorému sa organizácie stávajú zodpovednejšie, má za následok zlepšenie kvality života spotrebiteľov a celej spoločnosti. Sociálna a ekologická zodpovednosť spotrebiteľov a uvedomovanie si dopadov konzumného štýlu na životné prostredie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00280-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.