Number of the records: 1  

Kam ide slovenská reklama

  1. Title Kam ide slovenská reklama
    Author infoPatrik Garaj
    Author Garaj Patrik
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 25 (23. júna 2016), s. 10-13. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * propagácia * médiá * kreativita * agentúry
    AnnotationPodmienka existencie na trhu - dokázať na seba zaujímavo upozorniť. Ocenenie Zlatý klinec za najlepšie reklamné riešenia. Dôležitosť nápadu a rýchlej reakcie. Televízna obrazovka naďalej silným médiom. Pomáhať meniť svet a venovať sa spoločenským problémom. Ako využiť nadávky na internete na dobrý cieľ.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 21-30 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.