Number of the records: 1  

From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe

  1. Title From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe
    TranslationOd zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM
    Author infoPavel Bachmann, Kateřina Kantorová
    Author Bachmann Pavel
    Co-authors Kantorová Kateřina
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 29-41. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * politika sociálna podniková * médiá sociálne * know-how * Česko
    AnnotationVirtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 36

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.