Number of the records: 1  

Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu

  1. Title Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu
    TranslationThe Results of research on the use of public relations and instruments in companies operating on Slovak market
    Author infoJúlia Lipianska, Barbora Paholková
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 33 (2016), s. 75-87. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzťahy s verejnosťou * podnik * marketing mix * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnnotationIdentifikácia využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00639-007, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti648.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.