Number of the records: 1  

Neuromarketing ethic standards

  1. Title Neuromarketing ethic standards
    Parallel titleEtické štandardy neuromarketingu
    Author infoŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 684-688 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    NoteVEGA 1/0546/15 (100%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * výskum marketingový * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * ochrana spotrebiteľa * psychológia predaja * normy etické
    AnnotationEtické aspekty neuromarketingových postupov a praktiky kľúčových oblastí, ktorými sú ochrana respondentov, reprezentácia neuromarketingu verejnosti a poskytovanie preukázateľných dát záujemcom o výsledky neuromarketingového výskumu. Prehľad troch verejných oblastí, kde môže byť neuromarketing prínosným artiklom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00576-041, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti624.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.