Number of the records: 1  

Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process

  1. Title Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process
    Author infoJanka Kopaničová, Dagmar Klepochová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 33 (2016), s. 65-74. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords generácie * seniori * technológie nové * nákup * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa
    AnnotationVzťah generácie X, Y, Z a seniorov k využívaniu nových technológií v nákupnom procese.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00631-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti288.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.