Number of the records: 1  

Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

  1. Title Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem [elektronický zdroj]
    Author infoOtília Zorkóciová, Mária Šášiková, zostavila: Otília Zorkóciová, recenzenti: Janka Pásztorová, Peter Knapik
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Another authors Pásztorová Janka (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Knapik Peter (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - online [155 s., 13,90 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-225-4249-4
    NoteVEGA 1/0550/14
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * marketing * stratégia marketingová * stratégia cenová * stratégia distribučná * prieskum spotrebiteľský * predaj * potraviny * spotreba potravín * Slovensko * Česko
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00877-001, kópia plného textu
    AvailabilityPublikácia je prístupná v aplikácii Smarteca (Wolters Kluwer) na vybraných PC v knižnici

    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

    electonic book

    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.