Number of the records: 1  

Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie

  1. Title Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie
    Parallel titleInnovations in retail sector: how to create innovations abstract
    Author infoBarbora Paholková, Jozef Orgonáš, Vladimír Hanuľa, Barbora Némová, Peter Bíreš, Matúš Novčák
    Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hanuľa Vladimír
    Némová Barbora
    Bíreš Peter
    Novčák Matúš
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 85-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords inovácia výrobkov * inovácia * supermarkety * maloobchod * značky maloobchodné * marketing * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationIdentifikovanie oblasti nespokojnosti zákazníkov pri nakupovaní v supermarkete a navrhnutie inovačných riešení na odstránenie týchto problémov. Proces vytvárania a aplikovania inovácií v podnikoch v maloobchodnom segmente.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00855-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti700.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.