Number of the records: 1  

Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí

  1. Title Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí
    Parallel titleE-marketing of cultural tourist attraction on the example of museums
    Author infoKristína Pančíková, Ján Orieška
    Author Pančíková Kristína
    Co-authors Orieška Ján
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 165-173. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * siete sociálne * múzeá * kultúra * ruch cestovný * prieskum * Slovensko
    AnnotationVýsledky prieskumu, ktoré potvrdzujú, že využívanie prostriedkov e-marketingu závisí od veľkosti a výnosov múzeí. V múzeách využívajúcich vybrané prostriedky e-marketingu je možné očakávať väčší počet návštevníkov. Nevyužívanie elektronického marketingu v globalizovanom prostredí môže byť konkurenčnou nevýhodou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.