Number of the records: 1
Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu
Title Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu Author info Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords podnik * výkonnosť podniku * marketing * audit * internet * spotrebitelia * Taliansko * Slovensko Annotation Faktory determinujúce vznik marketingového auditu ako významného nástroja hodnotenia celkového prístupu podniku k trhu z hľadiska historického, zmien v spotrebiteľskom správaní a z hľadiska rozvoja internetu, hlavne explózie digitálnej komunikácie. Skúmanie vplyvu marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti a ich zásadný význam pre podnikanie. Využívanie maketingového auditu podnikmi v SR a v Taliansku. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01005-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1