Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov
    Parallel titleConsumer perception of design in selected car brands
    Author infoĽubica Knošková, Michal Határ
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Határ Michal
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. S. 66-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kásl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4298-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords automobily osobné * značky výrobkov * značky výrobné * dizajn * dizajn priemyselný * spotrebitelia
    AnnotationVývoj automobilového dizajnu. Hodnotenie dizajnu vybraných značiek automobilov respondentmi. Na hodnotenie dizajnu boli vybrané tri modely vyrábané automobilkami, ktoré patria do koncernu Volkswagen Group. Vybrané vozidlá patria do kategórie malých automobilov, ktoré sú označované ako segment B, a to vozidlá Volkswagen Polo, Seat Ibiza a Škoda Fabia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01043-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.