Number of the records: 1  

Štyri kroky k úspešnému B2B predaju

  1. Title Štyri kroky k úspešnému B2B predaju
    Author infoMartin Mišík
    Author Mišík Martin
    Source document Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. Roč. 10, č. 10-11 (2016), s. 18-19. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords politika obchodná * teória obchodu * trh * nákup * predaj * súťaž hospodárska * odberatelia * výhody konkurenčné * zákazníci
    AnnotationOdporúčania pre každého B2B obchodníka. Kontakty a vzťahy s potenciálnymi odberateľmi. Možnosti vybudovania si pozície a ovplyvňovanie nákupných kritérií ešte pred vypísaním výberového konania. Celková ekonomika nákupu. Osveta a vzdelávanie koncového zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1/2016-1/2017 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.