Number of the records: 1  

Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi

  1. Title Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi
    Author infoBarbora Gontkovičová
    Author Gontkovičová Barbora EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 88-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje riadenia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnnotationTrendy vo využívaní CRM vo svete ako jedného z kľúčových manažérskych nástrojov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Trh CRM podľa dodávateľov. Prieskum využívania CRM. Desať najpoužívanejších manažérskych nástrojov v roku 2014. Využívanie a spokojnosť s CRM vo svete v rokoch 2004 a 2014.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01075-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF562.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.