Number of the records: 1  

Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools

  1. Title Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools
    TranslationZvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov
    Author infoŠtefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic. S. 114-121 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2016 / Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3983-7
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * neuromarketing * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * pojmy
    AnnotationKonkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01111-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF740.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.