Number of the records: 1  

Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?

  1. Title Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?
    Author infoAndrea Votrubová
    Author Votrubová Andrea
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P6-P9. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchodníci * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnnotationZachovať si priazeň zákazníka musí byť alfou a omegou úsilia obchodníkov. Ako na to. Ak nie je zákazník spokojný, povie to ďalej. Ozveny Samošky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.