Number of the records: 1  

10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka

  1. Title 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka . (1. časť)
    Author infoMartin Mišík
    Author Mišík Martin
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 11 (2016), s. 51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords zákazníci * obchodníci * komunikácia marketingová * zručnosti * technika predaja * psychológia predaja * stratégia obchodná
    AnnotationSchopnosť získať a udržať si pozornosť zákazníka patrí medzi najdôležitejšie komunikačné zručnosti obchodníka. Overené metódy a prvých päť tipov ako na to.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.