Number of the records: 1  

Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický

  1. Title Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický
    Author infoKristína Raševová
    Author Raševová Kristína
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords prieskum trhu * spotrebitelia * Slovensko * krajiny vyspelé
    AnnotationPrieskum trhu - základ úspešného podnikania. Obzvlášť v dnešnej dobe, keď je rôznorodosť a sila jednotlivého zákazníka oveľa väčšia ako pred rokmi a trh je oveľa nasýtenejší ponukou. Je extrémne dôležité mať zmapovaný trh, na ktorom sa pohybujeme a konkurenciu, ktorej čelíme. Okrem poznania situácie na trhu je aj poznanie vlastných zákazníkov a spotrebiteľov začiatkom úspechu. Obchodníci aj výrobcovia žiadajú rôzne druhy prieskumov. Na západe sú populárnejšie prieskumy šité na mieru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.