Number of the records: 1  

Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení

  1. Title Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení
    Parallel titleThe Marketing strategy in individual health
    Author infoLea Škrovánková, Zsolt Simonka, Andrej Ralbovský
    Author Škrovánková Lea EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Co-authors Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuárska veda v teórii a v praxi 2016 : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 118-127 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kaderová Andrea ; Peller František ; Starečková Anna. ISBN 978-80-225-4344-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords starostlivosť o zdravie * chorobnosť * zmluvy poistné * udalosti poistné * pravdepodobnosť * metódy
    AnnotationAutori sa zaoberajú stochastickými metódami, pomocou ktorých zostavili trojstavový model pre kritické ochorenia. Prostredníctvom Markovových reťazcov a matíc prechodov získali rozdelenie pravdepodobností prechodu. Tie ďalej aplikovali vo výpočte priemerných dôb zotrvania poistných zmlúv pre daný produkt v rôznych časových intervaloch bez uvažovania nastatia poistnej udalosti. Ďalej sledovali, s akou pravdepodobnosťou je možné očakávať, že poistná udalosť nastane vo vybraných časových intervaloch. Záver príspevku obsahuje modelový produkt individuálneho zdravotného poistenia pre konkrétny typ kritického ochorenia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01241-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF516.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.