Number of the records: 1  

Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing

  1. Title Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing
    Author infoMartin Hudec
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * rozhodovanie nákupné * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychometria
    AnnotationNeuromarketing je disciplína, ktorá si kladie za cieľ využiť poznatky o mozgu a jeho fungovanie k účinnejšej marketingovej stratégii. Vývoj a zobrazovacie metódy neuromarketingu používané na zachytenie mozgovej aktivity. Etika a ochrana osobných údajov pri meraní mozgovej aktivity.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti641 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.