Number of the records: 1  

Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu

  1. Title Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu
    Parallel titleBusiness excellence as a condition of maintaining the market position
    Author infoLenka Škodová
    Author Škodová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords metódy organizácie * metódy riadenia * stratégia podniková * riadenie kvality * systémy kvality * model EFQM * TQM
    AnnotationProblematika komplexného systému zvyšovania efektívnosti podnikateľských stratégií firiem cestou dosiahnutia excelentnosti – Business Excellence. Charakteristika významu Business Excellence a faktory, ktoré prispievajú k dosiahnutiu celkovej úspešnosti firiem. Základné metódy Business Excellence (Baldrige model, TQM – EFQM model, Six Sigma).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-021, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti766.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.