Number of the records: 1  

Nové princípy propagácie v marketingu kultúry

  1. Title Nové princípy propagácie v marketingu kultúry
    Author infoPeter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Wierzbinski Bogdan
    Pollák František
    Svetozarovová Nella
    Mudrík Martin
    Nastišin Ľudovít
    Another authors Bačík Radovan (Recenzent)
    Gburová Jaroslava (Recenzent)
    Corporation Slovenská marketingová asociácia, o.z.
    Issue dataPrešov : Bookman , 2013. - 184 s. [6,53 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-89568-74-1
    NotePL-SK/PO/IPP/III/088
    Additional Variant TitlesNové princípy propagácie v marketingu kultúry : učebné texty
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kultúra * propagácia * plánovanie * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * predaj * vzťahy s verejnosťou * marketing priamy * identita podniková * segmentácia trhu * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02232-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.