Number of the records: 1  

Jak "logisticky" pochopit zákazníka

  1. Title Jak "logisticky" pochopit zákazníka
    Author infoBohumír Kotora
    Author Kotora Bohumír
    Source document Logistika. Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * reťazce dodávateľsko-odberateľské * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * bezpečnosť informačná
    AnnotationVo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-6 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.