Number of the records: 1
Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií
Title Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií Author info Miroslav Uhliar Author Uhliar Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. [S. 1-7] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Note KEGA 042EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords podnik malý * podnik stredný * prezentácia firemná * marketing * siete sociálne * médiá sociálne * benefity Annotation Charakteristika MSP. Marketingová prezentácia MSP prostredníctvom sociálnych sietí. Využívanie jednotlivých platforiem sociálnych sietí užívateľmi. Poradie významnosti jednotlivých sociálnych sietí z hľadiska marketingu. Benefity marketingu na sociálnych sietiach. Potreba vzdelávania sa podnikateľov, marketingových pracovníkov a študentov v oblasti využívania sociálnych sietí na marketingové účely pre ich lepšie uplatnenie sa na trhu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01005-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1