Number of the records: 1  

Marketing as a Part of Strategic Management of Consulting Companies

  1. Title Marketing as a Part of Strategic Management of Consulting Companies
    TranslationMarketing ako súčasť strategického manažmentu v poradenských spoločnostiach
    Author infoEva Hanuláková, Ina Kováčová Bečková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Bečková Ina
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 35 (2016), s. 266-277. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * služby konzultačné * poradenstvo * manažment strategický
    AnnotationStrategický manažment poradenských spoločností. Model strategického plánovania. Postavenie marketingovného manažmentu v strategickom manažmente v poradenských spoločnostiach. Charakteristika marketingu v poradenských spoločnostiach.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01550-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF166.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.