Number of the records: 1  

Hotely verzus Booking.com

  1. Title Hotely verzus Booking.com
    Author infoJozef Tvardzík
    Author Tvardzík Jozef
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 10 (9. marca 2017), s. 36-38. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords obchod elektronický * internet * ubytovanie * hotely * marketing * zákazníci * provízie
    AnnotationOnline rezervačné portály ako Booking.com, Trivago, Hotels.com či Expedia sú dnes najväčšími predajcami ubytovacích kapacít. Do hotelierstva priniesli revolúciu a pomohli hotelom rýchlejšie zaplniť izby. Na druhej strane sa pre mnohé stali hrozbou. Ak sa hotel nenachádza na Bookingu, ako keby ani neexistoval. S nástupom internetu sa do dvojstranného vzťahu hotel - návštevník/zákazník zamiešali tretie strany, ktoré si ukroja províziu. Pre hotely sú efektívnym marketingovým kanálom. Ak hotel chce na Booking.com uspieť, musí s ním efektívne pracovať.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.