Number of the records: 1  

Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?

  1. Title Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 9, č. Február-marec (2017), s. 28-29. - Bratislava : Goodwill, 2017. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * psychológia predaja * spotrebitelia * racionalita * emócie
    AnnotationNeuromarketing a vedecké merania – emocionálna a racionálna úroveň. Lákavé príležitosti pre marketérov a hľadanie nových pohľadov na mechanizmy nákupných rozhodovaní. Nahliadnutie do procesov odohrávajúcich sa v mysli spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: Február-Október

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.