Number of the records: 1  

Political marketing: connection of business sector and public politics

  1. Title Political marketing: connection of business sector and public politics
    Author infoAlexander Čemez
    Author Čemez Alexander
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 102-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing politický * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * sektor verejný * kampane volebné * Slovensko
    AnnotationPolitický marketing zastúpený na Slovensku po roku 1989 ako moderný fenomén, ktorý prišiel zo západnej Európy a USA. Politický marketing ako spojenie dvoch navzájom protiľahlých sektorov, ktorým sú súkromný sektor (business) a verejný sektor (politika). Vzťah medzi politikou a obchodnou činnosťou v rámci politického marketingu.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF611.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.