Number of the records: 1  

Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP

  1. Title Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP
    TranslationPro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME
    Author infoBarbora Paholková, Jozef Orgonáš, Soňa Ivanovičová, Eva Kováčová, Gabriela Kovárová, Zuzana Lieskovská
    Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ivanovičová Soňa
    Kováčová Eva
    Kovárová Gabriela
    Lieskovská Zuzana
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 455-165. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    NoteKEGA 027EU-4/2016 "Učebnica Základy podnikania pre stredné školy"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * konkurencia * spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová
    AnnotationIdentifiácia a tvorba praktických návrhov, ktoré z dlhodobého hľadiska povedú k zvyšovaniu spokojnosti nielen zamestnancov a zákazníkov, ale i k úspechu firmy.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01643-008, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 33-36

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.