Number of the records: 1  

Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu

  1. Title Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu
    TranslationBrand elements and importance of their use as a basis for corporate branding
    Author infoVladimíra Jurišová
    Author Jurišová Vladimíra
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 33-40. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * značky * logo * balenie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPrvky značky predstavujú znaky, ktoré slúžia na to, aby sa od seba značky líšili a boli ľahšie identifikovateľné. Mali by byť vyberané a kombinované tak, aby sa dosiahla čo najväčšia hodnota. Cieľom jednotlivých prvkov je vyvolávať v spotrebiteľovi asociácie so značkou a zároveň pozitívne reakcie na ňu. Medzi hlavné prvky značky patrí meno, logo, symboly, predstavitelia, URL, slogany, znelky a balenie. Jednotlivé prvky značky a dôležitosť ich jednotného a konzistentného využívania pri budovaní značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF656.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.