Number of the records: 1  

Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Title Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie
    TranslationBrand paradigm in the internet environment using progressive online marketing communication tools
    Author infoDominika Moravčíková
    Author Moravčíková Dominika
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 96-109. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnnotationTeoretický základ manažmentu značky vrátane platformy paradigiem značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych online nástrojov marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF722 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.