Number of the records: 1  

Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy

  1. Title Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy
    Parallel titleThe Product of educational institution and its impact on the image of the university
    Author infoĽudmila Čábyová
    Author Čábyová Ľudmila
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 10-17 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * imidž * produkty * vzdelávanie * programy študijné * absolventi
    AnnotationAutorka sa vo svojom príspevku venuje základným podobám produktu vzdelávacích inštitúcií. Sú to základné výstupy, ktoré ovplyvňujú jej imidž. Produktom školy je vzdelávanie, absolventi, ale i jej publikácie či konferencie. Autorka sa zamýšľa nad tým, ako tieto základné typy produktov môžu pozitívne, resp. negatívne pôsobiť na imidž školy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.