Number of the records: 1  

Meno školy ako značka

  1. Title Meno školy ako značka
    Parallel titleSchool name as a brand
    Author infoSlávka Gracová
    Author Gracová Slávka
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 28-37 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * univerzity * imidž * značky * značky kvality
    AnnotationAk chce vedenie školy získať tých najlepších študentov, zamestnať kvalitných pedagógov, ak chce, aby škola mala pozitívny imidž v očiach verejnosti, musí budovať povesť školy, jej imidž a dobré meno na podobných základoch a podobnými nástrojmi ako sa buduje povesť a imidž iných značiek. V príspevku sa autorka venuje problematike značky, prvkom, ktoré ju tvoria a všetky všeobecné informácie následne aplikuje na univerzitu, konkrétne na Fakultu masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.