Number of the records: 1  

Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek

  1. Title Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek
    Parallel titleCustomer self - efficacy as one of determing personality factors in the selection of brand sneakers
    Author infoHenrieta Hubináková
    Author Hubináková Henrieta
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 79-85 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky výrobkov * značky kvality * obuv * spotrebitelia * psychológia predaja * stratégia marketingová * osobnosť * rozhodovanie nákupné
    AnnotationCieľom príspevku bolo uvážiť, či existuje nejaká súvislosť medzi vnímanou sebaúčinnosťou a tým, ako naň pôsobí marketing organizácie – či je možné, aby pomocou marketingu bolo možné meniť sebaúčinnosť jedinca a aby to následne viedlo k nákupu. Výskum bol robený na vzorke 224 spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.