Number of the records: 1  

Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete

  1. Title Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete
    Parallel titleBuiding brand there, where are the customers. On the internet
    Author infoJana Šmotláková
    Author Šmotláková Jana
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 142-149 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * internet * marketing elektronický * zákazníci
    AnnotationÚspešné firmy, ktoré chcú budovať silnú značku pomocou úspešného brandingu a dostať sa do povedomia zákazníkov, musia byť na internete. Podľa štatistík a prieskumov z Consumer Barometer od spoločnosti Google vyplýva, že kľúčový pre branding je práve internet. Väčšina mladých ľudí je denne online. Online marketingová kampaň spoločnosti Hamé taktiež dokazuje výrazný vplyv internetu na tvorbu brandu a povedomia o značke, ako aj o ich novom produkte.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.