Number of the records: 1  

Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku

  1. Title Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku : diplomová práca
    Author infoSilvia Lászlóvá, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Author Lászlóvá Silvia
    Another authors Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2017. - 91 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number896725

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.