Number of the records: 1  

Vplyv médií na recipientov a verejnú mienku spoločnosti

  1. Title Vplyv médií na recipientov a verejnú mienku spoločnosti
    Parallel titleInfluence of media on recipients and public opinion of society
    Author infoVladimíra Hladíková
    Author Hladíková Vladimíra
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 242-249 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spoločnosť * mienka verejná * médiá * gramotnosť * kompetencie
    AnnotationProblematika vzťahu médií a spoločnosti so zreteľom na oblasť verejnej mienky. Autorka v príspevku definuje základné teoretické východiská tejto problematiky, najmä význam a úlohu verejnej mienky v kontexte pôsobenia masových médií. Príspevok reflektuje špecifickú povahu a silu médií, teóriu mediokracie, ako aj rôzne formy pôsobenia médií na recipientov. V závere príspevku autorka zdôrazňuje význam a dôležitosť mediálnej gramotnosti a rozvoj mediálnych kompetencií, prostredníctvom ktorých dokážeme eliminovať negatívne snahy o manipuláciu zo strany masmédií.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.