Number of the records: 1  

Erb súčasnosti - brand

  1. Title Erb súčasnosti - brand
    Parallel titleNowdays coat of arms - brand
    Author infoAndrej Kóňa
    Author Kóňa Andrej
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 338-344 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia * história * heraldika * značky * logo * prezentácia
    AnnotationPríspevok pojednáva o komparácii erbu a brandu. Je dôležité poukázať na historický vývoj komunikácie, aby sa poukázalo na následné prvky brandu a prvky erbu. Erb bol prezentačným prvkom rytierov a šľachty. V súčasnosti brand má veľmi podobné znaky ako erb a tiež slúži na prezentovanie. Prečo vznikli tieto prezentačné a komunikačné prvky v jednotlivých dobách, na čo slúžili a prečo sú podobné minimálne z pohľadu historického hľadiska, vysvetľuje a objasňuje tento príspevok.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.