Number of the records: 1  

Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách

  1. Title Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách : bakalárska práca
    Author infoMartin Sirotka, školiteľ: Simona Škorvagová
    Author Sirotka Martin
    Another authors Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2017. - 54 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number896367
    AvailabilityAutor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 3 rokov od podpísania zmluvy.

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha733.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.