Number of the records: 1  

Metodologičeskije, obrazovateľnyje i ekonomičeskije vygody ot ispoľzovanija distancionnych eksperimentov

  1. Title Metodologičeskije, obrazovateľnyje i ekonomičeskije vygody ot ispoľzovanija distancionnych eksperimentov
    TranslationMethodological, educational and economic benefits from the use of remote experiments
    Author infoT. Kozik, P. Kuna, M. Šimon, Ja. Kultan
    Author Kozik T.
    Co-authors Kuna P.
    Šimon M.
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Učenyje zapiski Instituta sociaľnych i gumanitarnych znanij : materialy [IX] Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii Elektronnaja Kazaň 2017 (IKT v sovremennom mire: technologičeskije, organizacionnyje, metodičeskije i pedagogičeskije aspekty ich ispoľzovanija) : 25-26 aprelja 2017 g. v Kazani, [Rossija]. S. 286-303 online. - Kazaň : Juniversum, 2017 / Ponomarev K. N. ; Abrosimov A. G. ; Bajandin N. I. ; Elektronnaja Kazaň 2017 : IKT v sovremennom mire: technologičeskije, organizacionnyje, metodičeskije i pedagogičeskije aspekty ich ispoľzovanija Meždunarodnaja naučno-praktičeskaja konferencija. ISSN 2078-6980
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageRussian
    Country of EditionRussian Federation
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * kvalita vzdelávania * kooperácia * bezpečnosť informačná * experimenty
    AnnotationVzdelávanie a využitie informačnej a komunikačnej technológie. Inovatívny prístup k vzdelávaniu. Podpora dištančného reálneho experimentu. Experiment ako jedna z metód výučby. Technické prostriedky dištančného reálneho experimentu. Riadenie a ekonomické aspekty využitia dištančných experimentov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00243-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti368.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.