Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja
    Parallel titleCustomer relationship management helps to create mre value for customers in terms os sustainable development
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 21-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * hodnota pridaná * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationPodstata a význam vzťahového marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe analýzy a skúmania zákazníckeho správania, ako základného metodického rámca riadenia hodnoty zákazníckej základne v podmienkach podnikovej praxe.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00264-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.