Number of the records: 1  

Customer relationship management focus and its impact on company performance

  1. Title Customer relationship management focus and its impact on company performance
    TranslationZameranie na riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho vplyv na výkonnosť spoločnosti
    Author infoDagmar Lesáková, Jakub Krako
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 109-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * podnik * manažment * výkonnosť podniku
    AnnotationSkúmanie efektov rôznych typov riadenia vzťahu so zákazníkmi na výkonnosť podniku. Empirický výskum v 105 podnikoch. Zatriedenie výsledkov do skupín a ich prostredníctvom popísaný vzťah medzi konzumentom a spoločnosťou.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00263-007, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti213.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.