Number of the records: 1  

Vybrané aspekty pôsobenia globálnej značky

  1. Title Vybrané aspekty pôsobenia globálnej značky
    TranslationSelected aspects of exposure of a global brand
    Author infoZuzana Ihnátová, Eva Režnáková
    Author Ihnátová Zuzana
    Co-authors Režnáková Eva
    Source document Global media journal. Roč. 4, č. 1 (2016), s. 63-71. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * pojmy * označovanie tovarov * globalizácia * obchod medzinárodný
    AnnotationProblematika pôsobenia značky v globálnom prostredí, jej vybrané aspekty. Pojem a charakteristika základných atribútov globálnej značky. Konkrétne príklady situácií v ktorých globálne spoločnosti postupujú v praxi inak ako je definované v teoretickej rovine (rozdielne názvy v rozdielnych krajinách, rozdielna chuť alebo zloženie a pod.). Lokálne prostredie je ďalší aspekt, ktorý hrá dôležitú úlohu vo vnímaní globálnych značiek a v hodnotách, ktoré im spotrebitelia pripisujú. Efekt krajiny pôvodu je oblasť, ktorá je rovnako dôležitá v koncepte riadenia globálnej značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF188.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.