Number of the records: 1
Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky
Title Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky Author info David Říha Author Říha David Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords obchodníci * zákazníci * značky * stratégia marketingová * výskum marketingový Annotation Osobnosť obchodníka a jeho správanie zásadne ovplyvňuje vzťah klient-obchodník. Výskum dokázal, že správanie obchodníka enormne ovplyvňuje vnímanie značky. Ďalej výskum preukázal aj súvislosť medzi vekom klienta a obchodníka, tzv. generation gap. Medzi najdôležitejšie vlastnosti obchodníka patria u spotrebiteľov dôveryhodnosť, zodpovednosť a odbornosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1