Number of the records: 1  

Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky

  1. Title Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky
    Author infoDavid Říha
    Author Říha David
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords obchodníci * zákazníci * značky * stratégia marketingová * výskum marketingový
    AnnotationOsobnosť obchodníka a jeho správanie zásadne ovplyvňuje vzťah klient-obchodník. Výskum dokázal, že správanie obchodníka enormne ovplyvňuje vnímanie značky. Ďalej výskum preukázal aj súvislosť medzi vekom klienta a obchodníka, tzv. generation gap. Medzi najdôležitejšie vlastnosti obchodníka patria u spotrebiteľov dôveryhodnosť, zodpovednosť a odbornosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.