Number of the records: 1  

Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie

  1. Title Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie
    Author infoMarcela Danišová
    Author Danišová Marcela
    Source document Zisk manažment. Roč. 9, č. 6-7 (2017), s. 76-78. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * podpora predaja * obsah * stratégia marketingová * zákazníci
    AnnotationHlavným účelom obsahovej stratégie je pritiahnuť potenciálnych zákazníkov. Cieľom je byť dobrý v podnikaní vďaka obsahu, ktorý musí vychádzať z podnikateľských cieľov. Aby contect marketing fungoval, musí byť obsah napr. blogu alebo videa konzistetný, relevantný, efektívny a zameraný na konkrétnu cieľovú skupinu. Na vyhodnocovaní výsledkov slúžia rôzne typy metrík ako počet registrácii do newslettera alebo vyplnenie konkrétnych formulárov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.