Number of the records: 1  

Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie

  1. Title Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie
    TranslationRebound Effect and Its Impact on Marketing Decision Process
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 37 (2017), s. 74-88. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493
    NoteVEGA 1/0670/16
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords trh * efektívnosť ekonomická * ochrana prostredia životného * politika environmentálna * prieskum * dotazníky
    AnnotationEfekt odrazu a jeho prejavy. Kvantifikácia efektu odrazu. Efekt odrazu v realizovanom prieskume.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00416-009, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 37-38

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.