Number of the records: 1  

Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands

  1. Title Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands
    TranslationPožiadavky na manažérov značky a produktových manažérov zodpovedných za konkurencieschopnosť produktov a značiek
    Author infoZuzana Wroblowská
    Author Wroblowská Zuzana
    Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 3 (2016), pp. 5–21 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords manažéri * manažment produktový * manažment značky * výrobky * značky * konkurencieschopnosť * zdroje ľudské * personalistika * manažment personálny * marketing * manažment znalostný * vedomosti * kvalifikácia * zručnosti * prijímanie pracovníkov * nábor pracovníkov
    AnnotationKonkurencieschopnosť produktu a starostlivosť o hodnotu značky ako hlavná náplň prácou produktových manažérov a manažérov značiek. Súbor požiadaviek na kvalifikáciu, skúsenosti, vedomosti a zručnosti na pozíciu manažéra značky (brand manager). Identifikácia a analýza rozdielov medzi súbormi požiadaviek na produktových manažérov a manažérov značiek. Čiastkové výsledky nezávislého výskumu a odporúčania na zapracovanie do stratégie prijímania zamestnancov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF703.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.