Number of the records: 1  

Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu

  1. Title Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu
    TranslationEffectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism
    Author infoIvana Magátová
    Author Magátová Ivana
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * účinnosť ekonomická * Slovensko * výdavky * porovnanie medzinárodné
    AnnotationPreskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.