Number of the records: 1  

Vplyv marketingu v politike na voličské správanie

  1. Title Vplyv marketingu v politike na voličské správanie
    TranslationMarketing of politics and its influence on electoral behavior
    Author infoSamuel Smolka, Eva Smolková
    Author Smolka Samuel
    Co-authors Smolková Eva
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 12-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing politický * voľby * strany politické * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationMarketing v politike a jeho vplyv na správanie voličov. Príklady marketingového ovplyvňovania voličov v súčasnej politike a systematizácia informácií o tom, prečo a ako ovplyvňuje politický marketing voličské správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF474.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.