Number of the records: 1  

Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media

  1. Title Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media
    TranslationPrispôsobenie firemnej kultúry meniacemu sa prostrediu – zmeny v kultúre za pomoci sociálnych médií
    Author infoMarcus Diedrich
    Author Diedrich Marcus
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * kultúra podniková * komunikácia firemná * médiá sociálne * siete sociálne
    AnnotationSociálne médiá predstavujú zložitý jav, ktorý je výzvou pre firemnú komunikáciu, nesie určité riziká, ale zároveň ponúka aj veľa príležitostí. Procesy spojené s kultúrnymi a štrukturálnymi zmenami, ktoré umožňujú ich efektívne využitie, sa v organizácii implementujú postupne. Toto je jediný spôsob, ktorý organizáciám umožňuje dlhodobejšie prosperovať zo sociálnych médií. Sociálne médiá znamenajú zmeny vo firemnej komunikácii ako aj v kultúre komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF191.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.